İçeriğe Atla Menüye Atla
logo
Utest Malzeme Test Cihazları
 

Hakkımızda

Türkiye’nin lider malzeme test cihazları üreticisi ve tedarikçisi UTEST, sektörünün dünya çapında bilinen ve güvenilen kuruluşu olarak Ankara, Sincan Organize Sanayi Bölgesi'ndeki 12 bin metrekarelik tesisinde üretimlerini gerçekleştirmektedir. 100’den fazla deneyimli ve uzman personeliyle farklı sektörler için ürettiği test sistemleri ve  test cihazları 60'dan fazla ülkeye ihraç edilmektedir.

UTEST, uluslararası kalite standartlarına uygun malzeme test cihazlarının tasarım ve üretiminde müşteri memnuniyetini ön planda tutan anlayışıyla yüksek kaliteli ürün ve hizmet sunmayı öncelik olarak belirlemiştir. Ürün geliştirme ve satış sonrası hızlı destek servisi ile %100 müşteri memnuniyetini hedefleyen UTEST, ISO 9001:2008 kalite standartlarını bütün ürünlerinde uygulamaktadır.

UTEST, müşterilerin beklentilerine karşı sorumlu, kendini sürekli geliştiren, bütün iş süreçlerinde mükemmelliği hedefleyen, kaliteden ödün vermeden her aşamada en iyi hizmeti vermeyi prensip edinmiştir. 82 üniversitede tercih edilen UTEST Test Cihazları yurtiçi ve yurtdışı birçok büyük projede tercih edilen marka olmuştur.

Vizyonumuz

Müşteri ihtiyaç ve taleplerine uygun olarak ürün çeşitliliğini arttırmak,

Müşteri memnuniyetini korumak ve sürdürmek,

Hizmet verdiğimiz müşteri portföyünü genişletmek,

İleri teknoloji, ürün çeşitliliği ve ciro bakımından yurtiçi pazarındaki liderliğimizi sürdürmek,

Yurt dışı bayi ve distribütör sayısını 5 yıl içinde 100' e çıkarmak,

Sektördeki dünya sıralamasında ilk 3'e girmek,

Üretimlerinde ve süreçlerinde çevreye duyarlı, topluma saygılı yönetim prensibini sürdürmek.

Misyonumuz

Yapı malzemeleri test cihazları sektöründe;

standartlara uygun

kaliteden ödün vermeden

müşteri ihtiyaçlarını karşılayan,

ileri teknolojik cihazlar üreterek ,

kalite kontrolünün denetimine ve devamlılığının sağlanmasına yardımcı olmak.

Firma Değerlerimiz

Müşteri odaklı üretim ve hizmet vermek.

Müşteri ve personel memnuniyetini sağlamak.

Çalışan ve müşteri eğitimleri için kaynak yaratmak.

Toplumsal sorumluluklarını yerine getirmek.

Son teknolojik gelişmeleri takip etmek.

Kurumsallaşma yolunda planlı adımlar atmak ve bu konuda yoğun iş gücü ve yatırım yapmak.